Home sweet home

Barnmorskebesöket gick finfint! Järnvärdet är lite lågt men det är väl för att jag inte tar min tabletter :P Det är inget farligt sa hon men det vore ju bra, för min egen skull, om jag kunde komma ihåg dem.. Vi får väl se. Blodtryck var fint och bebbens hjärtslag låg på 150 slag/minuten. Mitt sf mått är 30 cm, bra för min kurva :) Bebis har vänt sig neråt men är inte fixerad så den kan vända sig igen, den hade ganska gott om plats så det kanske är en liten krabat som ligger där inne? Får se vad den väger :) Fick lite tips mot halsbränna, ryggsmärta och foglossning, hoppas det funkar :)

Efter barnmorskan bar det av till mor min (som vanligt) och där drack vi saft och kaffe. Fick med mig en fläskfilé hem till helgen, det tackar vi för :D

Nu tänkte jag kasta mig på lunchen för jag är hungrig som få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0