Grejat

Min dag har varit trevlig. På förmiddagen åkte vi till Kristians farmor och farfar och hälsade på. När vi kom hem åt vi mat och sen hände det icke mycket. Vid 15.00 åkte vi till balsta och hämtade Kristians trumset som han behöver på releaspartyt i helgen i västerås :) Så nu har vi polerat och stämt dem. Vet inte om jag var till någon större nytta men kanske hjälpte jag till något ;)

Blir en slö kväll, håller på och somnar redan. Kan vara för att jag aldrig tar mina järntabletter. Har testat ALLT men kommer ändå aldrig ihåg att ta dem. Skulle behöva någon som ringer till mig och säger att det är dags att ta dem ;) Men det kan man inte begära, jag måste ju lära mig :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer Mikkelsen

Sätt alarm på mobilen varje morgon/eftermiddag/kväll eller när du nu tar dem. :)

2010-04-05 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0