God mat hos mamma

Vi var som sagt iväg hos mamma och åt mat förut. Vi hade redan kommit överens om att det inte skulle bli påskmat, jag är inte jätteförtjust i det :P Så vi fick potatisgratäng och oxfilé med en svampsås till. Det var inte fyskam! Pappa och Daniella var också med och åt :) Till efterrätt fick vi tobleronemousse (tror jag?) och hallonsås till, mycket gott ;) Det blev massor med mousse kvar så det fick jag med mig hem. Fick också en nagelsax av pappa som han hade köpt nu när han har sparat till långa naglar ;) Men den var för liten så den passar nog bättre till bebis :) Daniella gav mig choklad, alltid bra till en gravid kvinna! Hon har varit i Österrike och hade köpt med sig en hel del choklad hem, det tackar vi för :D Tack familjen för en trevlig måltid!

Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen.. Skulle vara behagligt med en promenad i solen men mina fötter och fogar tackar nej till det.. synd säger jag. Kanske pallrar mig ut på balkongen en stund, får se, får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0