En mysig kväll :)

Igår åkte jag och Kristian och handlade lite gott till kvällen :) Sen åkte jag till Hållsta och hämtade mammas och pappas kompisar som skulle hem till mamma. När jag kom hem åt vi kyckling och därefter bar det av till Bo :) Där var Cattis, Pine, Bo (såklart), Jenny, Johan, Jesper och Milla. Vi firade Millas 20 års dag med massa överraskningar. De drack för fullt och straxt innan halv tio åkte vi till Pines nya lya, fin måste jag säga. Där blev det champagne (cola för min del) och efter det skulle brudarna åka limousine (stavning?). Milla visste inget och blev nog överraskad ;) De hoppade in i limon och jag åkte hemåt.. Slänger in bilder från igår lite senare.

Rörig och tråkigt inlägg men jag har inte så mycket till fantasi just nu..

Nu ska jag snart åka till mor min och hämta min rosa cykel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0