En lugn dag..

Vi hade kul igår, lyssnade på pojkarna som spelade och trampade runt och såg dum och fet ut :) Men jag är nöjd, det är inte varje dag man har kul på krogen spiknykter :) Vi kom inte hem förrän efter 02.00 och då åt vi lite och sen somnade vi efter 03.00. Kände vid 07.00 imorse att jag inte fixade att ta mig till högskoleprovet men det kommer fler chanser och jag tänker inte ta det speciellt allvarligt. Hade sammandragningar som tusan och fötter och rygg värkte. Dessutom var jag trött som en gnu.

Dagen har tillbringats i sängen framför tvn, har somnat lite fram och tillbaka hela dagen. Nu har jag precis duschat och ska snart börja förbereda mig för en fika hos svärföräldrarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0