En god gärning!!

Vi åkte till mor min förut och hämtade min rosa cykel så nu är den också slagstabo ;) Efter det åkte vi till Torshälla till Kristians farmor och farfars gamla lägenhet och hämtade någon mojäng till tvättmaskinen. När vi åkte därifrån såg vi en liten tant som stod på näsan i en trappa! Vi stannade bilen och hjälpte henne upp, hon blödde i ansiktet och såg lite snurrig ut. När hon skulle gå in till sig vinglade hon lite men hon tackade för hjälpen och ville absolut inte att vi skulle ringa ambulans eller någon anhörig.. Såg inget trygghetslarm på henne heller så vi åkte hemåt och jag hoppas att det gick bra för tanten där hemma!

Nu håller vi på och "testkör" tvättmaskinen och den låter betydligt mindre än den gamla :) Fint tycker jag! Snart blir det falukorv, mmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0