En fikastund :)

Nyligen hemkommen från Camilla :) Åkte dit till 10.00 och fikade lite. Fick kaffe och lussekatter lite sent för det, eller tidigt, beror på hur man ser på saken.. Men det var gott iallafall :) Pratade lite med Alexander också och han visade sina nya konster :P

Har precis pratat med försäkringskassan också angående mina papper som jag skickade in för ett bra tag sedan. Skulle vara trevligt att veta hur mycket pengar man kommer få.. Hon sa att papprena hade kommit in den 22/2 och egentligen ska det ta högst 30 dagar att få besked.. Hmm säger jag om det. Jag sa till henne att jag skulle vilja veta så fort som möjligt så jag kan börja planera min föräldraledighet. Får se om det kommer hem några papper snart, vore ju trevligt!

Nu ska jag sluta gnälla :) Det är dags för mig att äta lite lunch snart sen ska jag försöka vila en stund så jag orkar vara uppe hela kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia och Bönan i magen

Tack det samma! :)

2010-04-09 @ 12:36:45
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0