En dag med mor!

Mitt barnmorskebesök gick fint! Den vanliga barnmorskan jag brukar ha var sjuk så det blev en annan, hon var kanon :) Bebisens hjärtljud låg på 134 slag/minut. Den låg nog och sov :) Mitt järnvärde var mycket bättre än sist för nu har jag tagit mina tabletter som jag ska :) Blodtrycket var fint och sf måttet låg på 31 cm vilket var fint enligt min kurva. Bebben är fortfarande inte fixerad och kan vända sig men det lär den inte göra :) Fick också en tid till sjukgymnast nästa vecka så jag får en tens apparat :)

Mor och jag begav oss till stockholm efter barnmorskebesöket. Började i någon babybutik men det var inte så mycket att ha. Därefter blev det IKEA. Köpte ett spjälskydd, tvättlappar, tråd och tyg. Tänkte sy ett drapperi till grovköket.

På vägen hem igen stannade vi på Hedlandet i strängnäs. Där blev det en hylla, ett linne och ett par stödstrumpor. Minns inte om jag köpte något mer, har dåligt minne :S Jag tackar iallafall mor min för en trevlig dag och fina saker!

Nu har jag så gräsligt ont i fötterna så jag vet knappt vad jag heter! Det blir snart lite mat och sen ska jag ta mig ett bad. Orkar inte skriva mer ikväll, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0