Det blir lite att göra..

Körde Jennifer till stallet för en stund sedan. När jag kom hem stekte jag hamburgare åt henne och hennes kompis till kvällen som de får värma. Åt också en själv :) Nu har jag precis duschat och ska snart platta håret, sminka mig och klä på mig kvällens outfit.. Lite svårt att göra sig snygg för en utekväll när man har kroppsform som en flodhäst men det får gå, jag ska ju ändå bara kolla på bandet och traska runt bland alkoholstinkande människor :P Kanske ska unna mig en drink ikväll? Alkoholfri såklart :) Får se, får se!

Jag känner mig jättestressad även fast jag har en hel timma på mig.. Vet inte varför jag är stressad men det går nog över så småningom, jag har en förmåga att stressa upp mig för ingenting :) Vet inte om det blir fler inlägg idag men annars så önskar jag er en toppentrevlig fredagkväll för det tänkte jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0