Däckbyte

Vid 10.30 åkte jag till Värjan. Kristian kom dit och vi fick träffa en "tant". Hon var trevlig och vi skrev på massa papper om att Kristian är pappan, att jag godkände det och att vi vill ha gemensam vårdnad om det skulle hända något :) Två vittnen var tvugna att komma in och kolla när han skrev på, såg skojigt ut :)

När vi var klara med det åkte jag till mamma och tog en sväng med Ingeborg, hon var som vanligt glad ;) Sen kom mamma och då åkte vi till "bilsnubben" och fick en tid för däckbyte. Efter det köpte vi mackor på lökens och åkte hem till mor och åt. Satt där till 14.30 och då åkte jag tillbaka till" bilsnubben" och bytte däcken. Nu är jag hemma och ska snart göra mat, HUNGRIG!! (som vanligt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0