Barnvagnsfix

Jag har haft lite tråkigt nu en stund så jag bestämde mig för att pyssla lite med barnvagnen :P Jag har stått och glott ett par gånger på den och försökt förstå hur jag ska kunna lära mig alla dessa saker men nu bestämde jag mig för att testa lite :P Gick sådär men jag har iallafall lärt mig hur man tar bort och sätter dit liggdelen :) Jag hinner nog lära mig allt när jag måste men jag tänkte att det är väl lika bra att peta lite med den nu när jag ändå är uttråkad :)

Jennifer kom precis hit och till 16.00 ska jag köra henne till stallet.. Sen blir det hem och bada lite, platta håret, smink, äta och allt som ska göras inför kvällen :) Det är inte det lättaste att hitta kläder inför kvällen för jag har bara en klänning som funkar men det får duga, kan ju testa mig fram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0