Veckan

Veckan har inte varit speciellt händelserik. Har tillbringat den mesta tiden på bilskolan. Igår var jag, Emma och Cattis på tuna park och handlade lite presenter. Jag köpte nytt smink och två tröjor till mig själv :)

Idag har ja spenderat hela dagen på bilskolan. Passade också på att luncha på spicy hot med Cattis :) Jag har flyttat mitt teoriprov och uppkörningen eftersom jag egentligen skulle ha haft det på tisdag. Körningen funkar bra men teorin behöver jag träna mer på så jag flyttade alltihopa, jag har ju hela livet på mig att ta körkort :) Just nu är jag lite förvirrad så jag ska glo på tv en stund och vänta på att min älskling och hans dotter kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0