Utbildningskontroll

Idag sov jag till 08.45 då min mor ringde och väckte mig :P Åt frukost, duschade och plattade håret :) Sen åkte jag till körskolan och hade utbildningskontroll.. Det gick åt helvete :) Jag blev plötsligt toknervös och gjorde nästan allt fel men det är sånt som händer ;)

När jag var färdig gick jag och klippte mig. Det blev bara topparna men sen gjorde frisören någon gräslig frisyr med lockar och skit. Jag såg helt enkelt ut som en tant! Jag skyndade mig hem till mor och far och satte upp håret i en snodd och sen tänkte jag åka hem men då ringde mor min och frågade om jag ville luncha med henne och det ville jag ju såklart, gratis är gott! :D Det blev bamboo city. Efter det mötte jag Cattis och vi gick till körskolan och pluggade. Nu är jag hemma och har diskat lite och nu sitter jag vid datorn som ni säkert märker ;) Nu ska jag pussas, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0