Morgonpigg!

Godmorgon! Igår jobbade jag 7.00-16.00 :) Skulle egentligen bara ha jobbat till 12.00 men det behövdes folk så jag fick stanna kvar. Bra tycker jag, pengarna behövs nu.

Idag vaknade jag vi 05.00. Kramades lite med baby då sen gick jag upp och fyllde min skrikande mage med två mackor :) Nu sitter jag här och mår illa och ska snart raka benen eftersom jag och Emma ska till badhuset idag och motionssimma ;) Vid 12.45 har jag tid på bilskolan och 14.55 ska jag köra lite bil ;) HÅLL ER UR VÄGEN! ;D

Jag har även en liten hemlis på gång men det är ingenting som jag berättar ännu ;) Haha ni får allt vara lite nyfikna :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu får du berätta vad det är ;o) kram

2009-09-28 @ 10:57:33
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0