Min helg

Fredagen var trevlig. Hade två körlektioner. På kvällen drack jag och baby lite och sedan kom Mika hit och drack med oss. Sen knatade vi ner till hyttans och kollade på Ks kompis Johan som spelade. Dit kom också en full Cattis med lite folk :) Jag och baby gick hem vid 01.00 ungefär.

I lördags gjorde vi inte så mycket. Jag var och firade mormor en sväng eftersom hon fyller 75 år idag ;) Hon fick en lampa och några tröjor. Hon bjöd på god mat och dryck. På kvällen låg vi bara och hade mys.

Igår rensade vi i sovrummet. Vi har köpt ny säng så därför plockade vi ut massa skräp och slängde upp på vinden. När vi var klara med det åkte vi till jysk och köpte sängkläder och nya täcken. Sen åkte vi till Ks farmor och farfars sommarstuga och grillade för sista gången i år :)

Nu ska jag snart iväg till arbetsförmedlingen på något möte sen ska jag försöka få pappa att hjälpa mig köra hem en bänk och min tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0