Kaffeslurk

Hejhopp, nu sitter ja här och dricker morgonens andra kopp kaffe :) Vi vaknade 7 idag :S Vet inte vafan vi gick upp då för men ingen av oss kunde somna om så vi myste en stund och gick in och duschade sen :) Nu sitter K och pratar me sin vän som kom på besök.. som vanligt snackar dom musik ;) Haha

Idag bär de av till stockholm me min baby :) Vi ska shoppa som galningar!! På kvällen blir de utgång (om vi hittar nått stället där de inte är 20 års gräns) :P Sen sover vi på nått mysigt litet hotell och ägnar natten åt varandra ;) Ja kan försöka ta lite foton och lägga upp, ja är dålig på sånt :P Nu ska ja ut och röka! Hejdå

Kommentarer
Postat av: rantalicious

MM jag hittade faktiskt en soffa som jag blev enormt sugen på, (du kan se den i bloggen min ;P). Förmodligen kommer jag att beställa den i morgon, eller rättare sagt SKA jag beställa den i morgon. Den är så perfekt, den är så fin, och den är så praktisk hihi. Vart hamnade ni i helgen? någon krog som du kan rekommendera då jag inte är ute så ofta i svängarna haha.. Kramelikram

2009-09-06 @ 14:39:27
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0