Gutten morgen

Hej! Kan börja med att meddela att jag fick en liten kusin igår :) Det är en pojke som vägde 3030 och var 49 lång tror jag :) Galet kul och jag måste gratulera min farbror Håkan och hans tjej Camilla. Och såklart lilla Tindra som har fått en lillebror :)


Igår skulle ju jag och Emma ha simmat men när vi kom till badhuset så var det stängt :( De skulle inte öppna förrän 12.00 så vi gick till arbetsförmedlingen istället :) Mötte Karro och Jenny där så när Emma var färdig med sina konstigheter så gick vi till pastahuset och käkade ;) Efter det gick Emma och jag till bemanningen och sen gick jag till bilskolan. Plugade teori och hade körlektion sen :) När jag kom hem vid 16.00 så blev det att fota K lite sen åt vi kyckling och ris ;) På kvällen läste jag mest lite fakta på internet :P

Nu måste jag klä på mig lite för det blir att simma idag istället ;) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0