Söndag

Igår var vi hos Pine och firade henne. Det var trevligt :) Jag snapsade fanta exotic medan jag tvingade i de andra sprit :D Haha, jag har en känsla av att jag mår bättre än vissa av flickorna idag, FANTA LÖNAR SIG! Mohaha! Idag har jag bara legat i sängen och glott, det är ju för jäkla myspys! Hade lite planer idag egentligen men de ringde och frågade om jag kunde jobba så det blir så istället.. Är alldeles för trött egentligen men man behöver pengarna så det är väl bara att ställa upp. Blir att jobba 14-21.30. Baby håller på och gör mat nu :) Ska jobba 7-12 imorgon och sen ska jag på möte så det är fullt upp :) Skriver mer en annan gång :) Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0