Sitter

Nu sitter jag här och väntar på att Carro ska komma hit :) Ska bli kul med lite annat sällskap än mamma för en gångs skull, även om jag älskar min mamma ;) Vet inte vad vi ska göra men jag vet iallafall att jag är galet sugen på kaffe.


Vad har jag gjort sen senaste inlägget då? Jag har dammsugit, vikt en jäkla massa tvätt, gjort rent hos fiskarna, duschat och plockat lite :) Nej vet ni vad, jag ska försöka ta tag i bloggdesignen nu, jag har tjatat och tjatat på milla och hon säger att hon kan hjälpa mig men jag är ju så galet slö så jag skickar aldrig några bilder till henne! Ska faktiskt ta och kolla lite nu ;) Hejdå

Kommentarer
Postat av: carrobarro

du hade gjort super fint hemma:) det va trevligt med en liten prat stund med kräftstjärtar och riskakor;D

2009-10-20 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0