Pappa dag!

Imorse åkte jag ju som sagt till vägverket och hade teoriprov. Fixade mig lite innan men när jag kom fram efter min lilla cykeltur så hade håret krullat sig och ögonen var röda och rann pågrund av kylan så fotot blev åt helvete men skit samma ;) Klarade iallafall provet med 57 poäng av 65 möjliga :) Godkänt var 52. Så Jag är nöjd :) Bara uppkörningen på måndag kvar så jag hoppas att den gå lika bra ;)


När jag var påväg hem därifrån ringde jag till pappa och pratade lite och han frågade om jag ville komma och fika med honom så det gjorde jag. Följde även med honom till frisören, forex (de åker till israel snart) och till banken :) På banken var det en frän gubbe med raggsockor upp till knäna som började fråga mig om varför hans nummerlapp såg ut som den gjorde. Jag svarade att jag tyvärr inte vet. Efter en stunds tystnad frågade han om jag ville åka till Kina med honom. Jag tackade nej :P

När vi var klara åkte vi till Willys och handlade. Det blev lite kyckling, kött, wok, ris och en massa annat ätbart :D Efter handlingen bjöd pappsen på en tunnbrödsrulle och sen skjutsade han hem mig :) Jag hade en trevlig dag med min pappa :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va roligt att du klarade det :D grattis!

2009-10-06 @ 17:59:18
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Elinore

Vad kul grattis :D lycka till på måndag! <3

2009-10-06 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0