Onsdag

Halloj! Igår kväll fick jag besök av fem fina flickor :) Bo, Cattis, Milla, Pine och Jenny kom hit och överraskade mig :) De gav mig tre fiskar i present ;D Två av dem är dessutom på smällen så det kommer väl några till snart :P Jag bjöd flickorna på bullar och saft och sen hade vi cheeseballstävling :) Pine och Jenny vann, jag satte i halsen :) Sen åkte de hem. Då köpte jag och baby födelsedagsmat, McDonalds ;) Sen hade vi bara mys resten av kvällen.


Idag kan jag berätta för er att jag mår som en rutten bäver. Har legat i sängen och glott till 12.00. Har även duscat lite men mat får jag inte i mig för jag har en känsla av att den kommer upp lika snabbt som den åker ner, så det får vara. Ska bara ta det lugnt nu och hoppas att det går över. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0