MVC och bullbakande :)

Hej hopp! Idag mår jag betydligt bättre och jag är väldigt glad.. just nu iallafall, sånt kan ju ändra sig ;) haha! Jag och baby var på mvc klockan 09.00 :) Vi fick lite information om rökning, alkohol, motion och kostvanor. Det mesta visste man redan men lite nytt lärde man sig :) Fick även lite böcker och papper att läsa och fylla i. Tydligen är jag i v.6+3 :) Det känns så på riktigt nu! Även fast det inte har gått lång tid så älskar jag den lilla filuren i magen och jag hoppas att allt kommer att gå bra!


Efter mvc gick jag hem till mor och far. Vi har fikat lite och mammsen bakar bullar :) Jag ska få med mig några påsar hem ;) SMARR!! Ska ner och simma sen och ska även försöka få med mig mamma :P Klockan 16.00 har jag körlektion också. Det blir den sista innan uppkörningen :) Nej nu ska jag dricka kaffe, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0