Gravid och paintball

Hej.. Som de flesta redan vet så är jag gravid :P För er som inte visste något fick ni en liten nyhet :) Är förmodligen bara i vecka 6 men ska till BM nästa vecka :)


Igår firade vi lilla Jenny som nu har blivit 19 år!! Gratulerar ;) Vi åkte ut i skogen någonstans och spelade paintball :P Jag var inte med men det såg riktigt kul ut :P Jag var fotograf så bilder kommer nog snart :) Idag ska mor och jag åka och köpa en ny micro :) Och ikväll kommer Daniella hit och ska hjälpa mig att baka och sen ska hon sova här :) Trevligt med en liten systerkväll :)

Kommentarer
Postat av: elinore

jag fick reda på det i måndags, vad roligt! grattis :D tänkte smsa dig, men har ju bara ditt gamla nr så det blev lite svårt! hoppas du mår bra! <3

2009-10-01 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0