Fullt upp!

Igår var som sagt lilla Carro här :) Vi drack kaffe och spelade mariocart. Efter en stund blev vi hungriga så vi gick och handlade på hemköp. Carro köpte riskakor och kräftstjärtar ;) Jag köpte riskakor och pasta med skinksås (färdig). Handlade även lite annat som behövdes. Vi åt och kollade på film sen gick kvinnan hem :) Jag och baby hade lite mys då och sen glodde vi bara på tv :)


Idag ska jag och Carro på någon arbetsförmedlingsgrej på munktell.. Vet inte alls vad det handlar om men det blir säkert bra :D Men innan vi går dit ska vi äta på SUBWAY! Åhhhhh vad jag längtar :D haha! Nu ska jag in i duschen och fixa mig lite sen blir det att gå till mamma och dricka kaffe :) Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0