Fredag :)

Hej på er! Igår åkte ju jag och mamma som sagt och köpte en micro :) Fick även en soda stream av henne, TACK MAMMA!! :) Efter det åkte vi hem och lämnade sakerna och sen åkte vi till coop forum och handlade lite baksaker. Vi 15.40 kom Daniella hit :) Vi spelade lite rock band och sen gick vi och köpte pizza :) När vi hade smält maten började vi baka. Vi gjorde kolakakor, cornflakeskakor och muffins med chokladbitar i, det var galet gott. När vi var färdiga med det spelade vi lite kort och sen tog vi en sväng med Ingeborg som också var här ;) Kollade lite tv sen gick vi och la oss :)


Imorse vaknade jag vid 07.00 ungefär. Åt lite frukost och sen tog jag och Ingeborg en sväng med Daniella till skolan :) När vi kom hem la jag mig och kollade på tv. Har inte gjort så mycket annat idag förrutom att tvätta och diska lite. Skönt med en lugn dag, det har varit lite att göra de senaste dagarna. Nu ska jag plugga lite teorifrågor ;) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0