En röra..

Hej hopp! Idag vaknade jag ca 06.30. Då var ja tvungen att pussa lite på min babe innan han åkte till jobbet. Passade även på att kissa några liter ;) När jag var färdig med det gick jag och la mig igen tills klockan ringde 08.30. Då gick jag upp, åt frukost och duschade :) Vid 09.30 tog jag min rosa cykel ner till stan och mötte Milla. Jag skulle till körskolan men de hade ändrat öppettider så de öppnade inte förrän 10.30. Vi gick runt en stund och sen mötte vi Cattis och då blev det körskolan. Där satt vi och pluggade till 12.00. Då gick vi och åt på American pizza ;) SMARR! Vid 12.50 gick jag tillbaka till körskolan och pluggade. Klarade repetionsfaserna och slutprovet :) Vid 15.30 gick jag hem till mor och pratade lite. Jag fick hennes schema och hon hade även tvättat min vinterjacka så det tackar jag för. 16.15 fick jag ett sms av Emma att hon var på stan så vi gick till badhuset och simmade lite. Sen lekte vi i äventyrsbadet ;) Var klara vid 18.00 och då cyklade jag hem. Har ätit lite nudlar bara och nu glor jag mest på tv.


Känns som att det är lite rörig i mitt huvud just nu. Mycket att tänka på och många stora förändringar. Hoppas att allt löser sig iallafall. Nu måste jag kissa som vanligt :) Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0