En hektisk dag!

Hej och goddag! Idag gick jag upp och åt frukost 07.30. Efter det fixade jag mig lite och vid 09.00 tog jag mig en promenad ner till stan. Tog bussen därifrån till morfar och mormor. Mormor skulle åka med morfar till Navigatören så jag lovade att vara där med Ingeborg sålänge ;) När mormor kom tillbaka drack vi lite kaffe sen gick jag ut till bussen som skulle ta mig till Slagsta. 12.00 träffade jag baby där och vi gick på en lägenhetsvisning så den 1/1 2010 flyttar vi dit :P En trea, vilket behövs när det blir tillökning ;) Så nu blir det att börja rensa och slänga saker här hemma. Nej nu ska jag glo efter lite saker på internet, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0