Bra och dåliga nyheter!

Orkade inte skriva igår. Vid ett gick jag iallafall ner till stan och mötte Carro :) Vi åt på bamboo city och sen gick vi på stan en sväng :) Jag kom hem vid tre och då tog baby en dusch sen åkte vi och köpte lite gott till kvällen ;) Vi åt mat och sen hade vi bara myspys hela kvällen. 


Idag har jag inte gjort så mycket, sovit, glott på tv och suttit här vid datorn. Baby kom nyss hem från jobbet så nu har vi rensat i fiskskålen. En fisk har tyvärr dött! Vila i frid firren! Men en glad nyhet är att det har blivit en stor tillökning i fiskfamiljen. Japp, det simmar runt små minimala firrar där inne och jag vill inte ens tänka på vilket kaos det kommer bli när de växer upp och skaffar egna fiskbarn :S Aja, den dagen den sorgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0