Storrensning

Ojojoj kan jag börja med att skriva! Idag har ja rensat ut nästan allt i mitt rum hos mamma och pappa. Jag packade ner saker i kartonger som jag ska ha kvar och så slängde vi resten. Vi lyckade slänga nästan två fulla sopsäckar! Men det känns bra att det är färdigt iallafall. Efter det rensade jag ur min garderob som jag har där. Slängde fem påsar med kläder och tre påsar med skräp. Dessutom hittade jag lite kläder som jag tog med mig hem. När jag var klar med allt tog jag en sväng på stan med Emma. Hon shoppade loss men jag hade inte så mycket pengar kvar och gick mest och gnällde över hur ont i fötterna jag hade :P

Nu har vi precis handlat och ska snart fixa maten, blir kyckling, ris och currysås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0