Kusinbus

Idag har jag varit och handlat lite på willys :) Tog väl minst en halvtimma att ens hitta dit men tillslut så kom jag fram ;) Blev storhandling och sen åkte jag hem med all mat. När jag var klar med det åkte jag till posten och hämtade mitt körkort som hade kommit. Efter det åkte jag till bilskolan för att kolla så jag hade betalt allt och det hade jag :) Tog en sväng till Camilla och mina små kusiner Tindra och Alexander :) Fikade lite och lekte med Tindra. Vet inte riktigt vad vi lekte men söt är hon iallafall ;) Satt och myste lite med Alexander också :) Nu har jag precis kommit hem och jag håller på med en köttgryta :) Tänkte passa på att diska lite nu när köttet steks :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0