Hoho Jaja

Tisdagen var trevlig! Haha! Jag åkte hem till Camilla vid 10.00 ungefär och drack lite kaffe och pussade på min lilla kusin Alexander :) Sen begav vi oss mot Rusta :) Efter det blev det ÖB, babyproffsen och Tuna park :) Jag skjutsade hem dem vid 13.00 och sen åkte jag till mor och far och åt korv :) Fixade lite musik till mammas Ipod som jag lånade av henne och sen skjutsade jag pappa till Motorcentralen. 15.30 hade jag tid hos distriktssköterskan i Nyfors och där kollade jag mina öron (som vanligt). Jag hade hörselgångsinflammation (även det som vanligt) och fick örondroppar utskrivna. Jag åkte hem och jag och baby myste bara på kvällen :)

Igår vaknade jag strax efter nio och då åt jag lite frukost som bestod av två rostade mackor med ost. Efter det spydde jag :S Har inte spytt en enda gång under graviditeten och jag mådde inte ett dugg illa igår heller men spyan ville upp ändå. Knepigt.. men det är väl inte meningen att man ska förstå allt som händer heller ;) Började jobba 12.00 och kom hem ca 21.45. Då tog jag mig en dusch och kröp ner i sängen hos min älskling.

Idag har jag inte gjort så mycket förrutom att äta frukost, duscha och alla de vanliga sakerna jag gör om morgnarna :) Ska kanske simma med Emma på eftermiddagen :) Innan det har jag ingen koll på vad som händer, den som väntar får se.. Eller hur man nu brukar säga :) Nu ska jag dra igång lite bra musik och göra någonting :P Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0