Hej och goddag!

Idag svider det i mitt ansikte, och i mina ögon.. Vet icke varför men jag får väl leva med det helt enkelt. Vi ska iväg om en stund och köpa nytt oljefilter och olja till mammas bil som har havererat (stavning?). Sen ska vi på barnkalas :P Ks systers son fyller 3 år tror jag så vi ska dit och fika. Sen ska vi laga bilen och efter vet jag inte vad som händer. Igår skulle jag och baby åka till ica maxi och köpa lite kvällsgott men det slutade med storhandling som gick på 1470 kronor!! Haha så nu har vi mat för halva sverige iallafall ;) Men det är sånt som behövs.

Vi har också sovit hos mamma och pappa i några nätter nu när de är borta men nu är vi hemma igen :) Nu ska vi åka, ha en bra dag sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0