Finnar i ögonbrynet..

..Är precis vad jag har.. Och två stycken dessutom, hur stora är oddsen? Menmen, jag kommer nog absolut inte avlida för den sakens skull. Idag då? Inte en aning. Ska kanske köra tre fina flickor till en fest men vi får se hur saken blir, går nog dock inte själv på festen. Jag och älskling ska nog till RAW idag och kolla när hans gamla band spelar, det blir såklart nyktert för min del men det kan vara kul att se lite folk nu när magen inte syns ännu :) Vet inte vad som händer mer, har precis slängt i lite tvätt i maskinen så det blir nog att pyssla med det idag. Självklart ska jag åka lite bil också så hojta till om ni behöver skjuts någonstans.. Låt det inte bli en vana bara ;D Haha! Nej nu ska jag dricka upp min nyponsoppa och filosofera på livet :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0