En ny vecka

Igår startade dagen med att jag fick frukost på sängen vid 09.00 ungefär. Min baby är sjuk så han fixade åt mig ;) Åkte och hämtade morfar och mormor vid 10.15. Skjutsade dem till Navigatören och sedan körde jag hem mormor igen. Åkte hem en sväng och efter det bar det av till Camilla och kusinerna. Fikade lite och tittade på lillkusinen :) Jag skjutsade dem till Bvc i fröslunda vid 13.15 och sedan körde jag hem dem igen :) När jag kom hem åt jag lite snabbt och efter det åkte jag till jobbcoachen. När jag kom hem blev det att äta igen och sen hände det inte mycket mer under kvällen.

Idag har jag tagit mig en tur till Västerås. Startade på IKEA där jag skulle köpa några CD hyllor men den färgen jag ville ha var slut så då fick det vara. Jag begav mig till EM (Europa Möbler) och skulle köpa en tv bänk men den fanns inte inne så istället blev det ett soffbord som var ett riktigt kap :) Och så beställde jag tv bänken som vi skulle ha så den skulle komma in någon gång nästa vecka. Nu är jag hemma och baby har precis skruvat ihop bordet eftersom jag inte kan sånt ;) Nu vet jag inte vad som händer men det blir nog ganska lugnt resten av dagen/kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0