En dålig dag

Ställde klockan på 08.10 imorse men jag somnade om till 08.35 ungefär. Ringde mor och hon var vaken så vi bestämde att jag skulle komma och hämta henne när jag var färdig. Vid 09.20 hämtade jag henne och vi åkte till Willys och handlade lite. Jag had eju redan handlat så jag köpte inte så mycket. När vi var klara åkte vi runt halva stan och kollade på soffor till hennes nya lägenhet. Hittade lite fint men hon hade inga mått så det fick vara för den här gången. När vi var klara gick vi till Bamboo City och åt lunch men jag fick inte i mig så mycket, hade en galen huvudvärk och mådde illa så jag åkte hem och la mig. Sov till 16.00 ungefär och sen kom baby hem. Har inte gjort så mycket, väntar mest på att illamåendet ska gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0