Dålig uppdatering!!

Hallå! I fredags var jag och mamma och bytte vinterdäck på bilen :) När det var klart så åkte vi och kollade luften i däcken och sedan åkte vi hem. När baby kom hem åkte vi och handlade lite mys inför kvällen.

I lördags jobbade jag 7-15. När jag hade slutat så åkte jag hem och jag och baby köpte mat från Subway, DET VAR GOTT!! På kvällen hände det ingenting och vi somnade ganska skapligt.

Igår vaknade vi vid 07.30. Åt frukost och sen började jag fixa mig. Jobbade sen 12-21.30. När jag kom hem sov baby och jag åt lite yoghurt med müssli och sen somnade jag också.

Imorse vaknade jag 09.30 av att mormor ringde. Hon frågade om jag ville skjutsa dem till Coop Forum för hon skulle byta en rakapparat som hade gått sönder. Jag hämtade dem vid 10.30 så då åkte vi. Bytte apparaten och jag passade på att köpa mandariner och mackor :) Nu har jag precis sovit en stund (2 timmar) :P Haha! Har ävin hunnit trycka i mig 2 mandariner och snart ska jag till jobbcoachen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0