Bilåkande i snön

Idag jobbade jag 7-11. Meningslös tid men vad gör man inte för pengar? ;) När jag slutade tog jag en sväng till mormor och sa hej. Pratade en stund och sedan åkte jag vidare till farmor och farfar :) Haha, fikade med dem och pratade en stund. När jag var klar där så kände jag för att åka till Hållsta och se hur läget var där. Det var som vanligt väldigt dött och jag var inte förvånad över att ingenting nytt hade hänt ;) Jag ringde till Milla och frågade om hon var hemma men eftersom hon jobbade så blev det ingenting av där inte. Då kom jag på att jag kunde åka och hälsa på våra gamla grannar Vivan och Lars-Olof. Mysiga människor det där. Satt där och pratade lite. När jag åkte därifrån fick det vara nog med besök för stunden eftersom jag var hungrig. Åkte då hem och värmde på min pizza som fanns kvar efter igår. Tänkte också ringa tele2 och fråga dem angåenge tv kanalerna när vi flyttar men efter en halvtimmas köande i telefonen gav jag upp och la på. Testar imorgonbitti istället, det brukar inte vara lite många som ringer på morgonen. Har även hunnit fixa till mitt CV som jobbcoachen ville ha det och nu har jag skickat det till honom så vi får se om det är bra nu. Sitter här och väntar på att min baby ska komma hem vilket han borde göra snart. När han har duschat och fixat sig så ska vi nog åka och byta till vinterdäck på hans bil och sedan blir det att hälsa på hans farmor och farfar eftersom farmodern (stavas det så?) Fyller 81 år idag. Man får gratulera!

Oj nu har det blivit ett långt inlägg :) Godkväll och godnatt på folket om jag inte skriver något mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0