Åktur med mormor

Igår när jag hade ätit min köttgryta åkte jag och hämtade Sarah och Cattis :) Vi åkte till McDonalds och drack milkshake. Efter det åkte vi runt och följde efter bilar, det var trevligt :)

Idag hade jag ställt klockan på 08.00. Gick upp och åt frukost och kollade efter lite julklappar på internet, det börjar ju bli dags snart :) Sen tog jag mig en dusch och fixade mig lite och efter det åkte jag till mor och far och hämtade Ingeborg. Sen hämtade jag mormor och vi åkte ut till hennes barndomshem i Ärla. Vi fick fika av de som bodde där nu och vi pratade en hel del. Vid 12.00 åkte vi därifrån och då åkte vi till Röda Korsets loppis :P Mormor ville kolla lite :) Har nyligen skjutsat hem henne och nu håller jag på och kokar makaroner och tänkte göra lite fiskbullar till lunch. Det är ju sååååå gott och det var evigheter sen jag åt det :D Ska kanske ta mig en sväng till ÖB efter maten men vi får se. Nu ska jag värma fiskbullarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0