Sötnosar!

Jag hann med lite saker under helgen :) I fredags var jag och tittade på Tindras luciatåg, åhhhh vad söta de var :)
I lördags jobbade jag 7-12 och sen gick jag till mormor och morfar och åt våfflor. Kristian hämtade mig runt tre och vi åkte hem. På kvällen åkte vi och fikade hos babys föräldrar och sen skjutsade vi Milla, Pine och Fluff till Cattis :)

Söndagen tillbringade vi hos mina föräldrar. Vi firade Daniella som fyllde 15 år igår, GRATTIS!!! Klockan 16 började jag jobba och det hände inte mer den dagen :P

Igår gjorde jag inte så mycket.. Jag jobbade 13-16, totalt meningslöst med den lilla turen men man får vara glad för det man får :P När jag kom hem gjorde jag mat och sen åt vi :)

Dagen tänkte jag tillbringa åt att städa :S Diska behövs och så ska jag försöka rensa undan lite kläder som jag inte kan ha längre :) Jag vill inget hellre än att gå ut och leka i snön när det är sånt här väder men det ser nog knepigt ut om jag skuttar runt för mig själv så jag får väl låna ett barn någonstans så ser det kanske normalare ut :P

Här kommer lite bilder från Tindras lucia :)

Gullungar

 



Glad Tindra :)


Glad tomtenisse :)


Kommentarer
Postat av: camilla

vad fina bilderna blev =o)



Du får låna Tindra o gå ut i snön o leka med henne =o)

kram

2009-12-15 @ 22:08:54
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0