Slagstabo!

Tack för alla fina kommentarer jag har fått :) Roligt!!
Igår flyttade vi till slagsta :) Mamma och pappa hjälpte till med flytten och eftersom jag inte ska bära tungt så stod jag mest och glodde men det funkade bra för mig ;) Hela gårdagen ägnade vi åt att skruva ihop saker, koppla in tv, packa in saker i skåp och eftersom vi har egen tvättmaskin nu så tvättade jag nästan hela dagen :P Ska lägga ut lite bilder sen när vi börjar komma iordning.

Dagen ska spenderas åt att köra ännu fler småsaker, t.ex micro, kaffebryggare och lite sånt :)


Kommentarer
Postat av: josephine

åh vad roligt! :) hoppas allt går bra och att alla ni mår bra :) ses vi imorgon, om du kommer till cattis en sväng? :)

2009-12-30 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0