Sjukhusvistelse

Igår vid 12.00 fick jag väldigt ont i högra sidan av magen. Det höll på in några timmar och tillslut ringde jag förlossningen och frågade om det skulle vara så eller om något kunde vara fel. Hon tyckte att vi skulle åka upp till akuten så det gjorde vi. Vid 15.30 kom vi dit och då fick jag ett rum att lägga mig i. De tog lite prover och så fick jag dropp eftersom jag inte fick äta något. Vid ca 20.00 kom läkaren in och gjorde en gynundersökning. Hon tog även ultraljud!! Vi fick se varan lilla tidigare än vi hade tänkt oss :) Det var bara en som tur var och allt såg bra ut. Den lilla vinkade åt oss och stoppade in tummen i munnen :) Det var häftigt! Läkaren sa att det verkar vara en liten vilding som bor därinne men att h*n hade det mysigt iallafall. Efter att läkaren hade glott färdigt och klämt överallt fick vi åka hem. Hon sa att det inte var något allvarligt men jag fick med mig en mugg och ett rör som jag skulle ta morgonurinprov med och lämna in det på mvc för urinodling. Skönt att allt är bättre nu!

Skulle egentligen ha jobbat idag men jag ringde och sa ifrån eftersom jag ska försöka ta det lite lugnt nu i några dagar. Vi ska förresten få nycklarna till nya lägenheten idag :) Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det bara var 1 o att du mår bättre nu =o)

Fick ni veta om det var en flicka eller pojke? ;o)



Kul att få nycklarna till nya stället =o)

Kram

2009-12-28 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0