Mjölk?

Imorse när jag vaknade upptäckte jag någonting "skorvigt" på min bröstvårta.. Jag pillade bort "skorvet" och där under var det blött. Kan det vara mjölk som läcker redan tro? Hmm.. Isåfall beh.över vi ju inte köpa mjölk till kaffet, höhöhö! Nej det där var äckligt :P Men jag vet inte, kanske, kanske inte.

Idag håller jag på och tvättar lite, förstår inte hur tvättkorgen kan bli full så fort när vi bara är två stycken men så är det, skönt iallafall att ha egen tvättmaskin i nya lägenheten :) Ikväll ska vi iväg till Kristians jobbarkompisar och dricka glögg :S Hjäälp.. Galna, svettiga karlar.. Aja, det löser sig nog :) Nu ska jag nog göra någonting, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0