Hyper man

Japp det är vad jag har här hemma, en man som har oerhört svårt att sitta stilla och koppla av. Men jag älskar den mannen :)

Igår var jag hos jobbcoachen.. näst sista gången som tur är. Efter det åkte vi till Kristians syster, vi skulle sitta barnvakt så hon kunde få hålla på i nya lägenheten i lugn och ro men den lilla ungen ville inte vara ifrån sin mamma och skrek ganska fint så det gick inte så bra :P Men vi pratade och drack kaffe iallafall så det var trevligt :) Resten av dagen gjorde vi inte så mycket vettigt.

Idag åkte vi till banken vid 10.00. 10.30 hade jag tid på barnmorskemottagningen till en läkare så vi var där till 11.10. När jag var klar begav vi oss till tuna park och skulle köpa lite julklappar men det blev ingenting, vi gick ett var runt bara och sen åkte vi till apoteket innan vi begav oss hemåt :) Vi har plockat lite och ganska nyligen åkte vi till grev gott och köpte godis ;) Smaskens!! Nu ska jag pussa på min man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0