Hej hopp i vintervädret

Tog sovmorgon idag.. Vaknade ganska nyligen :P Har iallafall hunnit med att koka ägg och ätit frukost :) Har inga större planer för idag, har ingen bil just nu och några varma byxor har jag inte heller så jag kan inte ta mig så långt.. Kanske kan vara skönt med en hemma dag. Vi ringde till killen som bor i lägenheten i slagsta som vi ska flytta in i och han sa att vi eventuellt kan få flytta in redan nästa vecka :D Vi kom överens om att om vi får flytta in då så behöver han inte flyttstäda jättenoga utan bara ta det värsta som fönster, golv osv. Resten kan ju jag stå och städa om dagarna :) Dessutom är min älskling ledig from nästa vecka :) Så jag ska ta och ringa hyresvärden nu och fråga när de kan besikta lägenheten :) Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0