God Jul i efterskott.. eller så :)

Nu är min julafton över, och alla andras också antar jag :) Jag jobbade som sagt 7.16 igår, dagen var KAOS!! Sprang runt hela dagen och hade ont i magen och fick göra massor själv. Skit! Men nu är det klart! Åkte hem och duschade en snabbis sen bar det av till Kristians föräldrar där hans systrar och deras familjer också var. Åt julmat och myste :) Fick en brödrost och en fruktkorg och något mer av dem. Fick också pengar, det tackar vi för :) Saker som behövdes :) Runt 19.00 åkte vi hem till mina föräldrar, där var också morfar, mormor och morbror Janne. Blev fika och paketöppning. Jag fick lite mammakläder, tekoppar, te, kaffelatteglas, chokladask, strumpor, en mysdress, pengar och många andra "braochhasaker". Är väldigt nöjd :)

Kan också meddela att och och min Kristian har förlovat oss :) Det är kärlek! Jag älskar den mannen så jag nästan blir galen, puss på dig!!


Kommentarer
Postat av: carroBarro

åhh grattis till er gumman!! va glad ja blir för er skull:D

hoppas du har det bra och snart så får vi ses!

puss<3

2009-12-25 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0