Dagen före dopparedagen!

Jag tror iallafall att man säger så :) Godmorgon!! Jag har precis klivit upp och upptäckt att jag inte har någon man hemma. Ringde honom precis och morgonpigg som han är har han varit iväg och köpt julklappar åt mig och nu skulle han köpa frukost :P Trevligt för mig måste jag säga ;) Dagen ska jag ägna åt att köpa julklappar (i sista minuten) som alla andra :) Haha jag trodde för flera veckor sedan att jag var klar men jag insåg igår att jag inte är färdig på långa vägar så det blir att härja runt bland folk idag :) Men det kanske är lite av julcharmen. Imorgon blir det ganska lugnt ändå, jag jobbar 7-16 och efter det åker vi till Kristians föräldrar och äter lite gott och senare på kvällen beger vi oss till mina föräldrar och fikar lite :) Det händer lite annat kul imorgon men det berättar jag då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0