Braunkopf

Yes, jag har varit på Ica Maxi med mor min och storhandlat. Det blev lite julskinka, kyckling, bröd, grönsaker och en massa annat smaskens. Just nu sitter jag med färg i huvudet och tänkte få lite brunt hår men jag är ganska duktig på att köpa samma hårfärg som jag redan har så det blir alltid likadant som innan :P Men vi får se hur det blir, 16.21 ska färgen ur ;) Har också handlat en liten julklapp åt kusin Tindra så nu är det bara Alexander kvar :) Ska nog bara köpa en chokladask åt pappa eftersom han inte vill ha någonting innan han ska flytta. Köper något större åt honom när han fyller år i januari istället :) Nu ska jag vänta på att min darling kommer hem så jag kan få pussa på honom och sen ska vi nog ut och hälsa på farmor och farfar lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0