Äntligen helg :)

Igår skjutsade jag min baby till julbordet i Vilsta runt 18.45 och sen åkte jag och hämtade Jennifer i stallet. Eftersom vi inte hade planerat någon mat så köpte vi McDonalds ;) Smarr! Kollade lite på tv och vid 20.00 kom min baby hem igen. Han sa att juilbordet inte var någon höjdare. Resten av kvällen ägnade vi åt att pussas och äta massa gott ;)

Idag Har vi inte gjort så mycket ännu. Baby håller på och skruvar ihop de digitala trummorna som vi köpte häromdagen :) Sen ska vi nog åka till hans farmor och farfar och handla med dem och om vi hinner så blir det en sväng till Västerås och hämtar vår TV bänk :) Ikväll ska vi sitta barnvakt åt Ks systers barn, det blir mysigt tror jag :) Imorgon blir det jobb 6.45-16.00 så jag hoppas att jag kan somna någorlunda skapligt ikväll. Nej nu ska jag glo på tv. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0